Happy Wheel

Happy Wheel

lauantai 2. huhtikuuta 2011

Haaste: 21 päivää myönteisyyttä




Aloitan oman 21 päivän myönteisyyshaasteeni tänään. Valitsin omat affirmaationi Loiuse L. Hayn kirjasta Elämä:

* Minulla on aina riittävästi rahaa pystyäkseni huolehtimaan elämäni tarpeista ja ylellisyyksistä.
* Paranemiseni on jo alkanut.
* Luotan sisäiseen viisauteeni.
* Olen valmis muuttumaan.
* Olen turvassa maailmankaikkeudessa ja elämä rakastaa ja tukee minua.
* Olen vapaa peloista ja epäilyksistä.
* Rakastan elämää.
* Teen jokaisesta kokemuksesta mahdollisuuden.
* Rakastan kehoani.
* Ihmisten pelko ja ahdasmielisyys eivät kosketa minua.
* Luovun arvostelunhaulustani.
* Työni on palkitsevaa.
* Avaan elämälle uusia ovia.
* Otan takaisin oman voimani ja luon oman todellisuuteni rakastavin ajatuksin.
* Luon nyt itselleni uuden, ihanan työpaikan.
* Olen valmis ottamaan tuloja vastaan uusista lähteistä.
* Ansaitsen parasta ja otan sen nyt vastaan.
* Kuuntelen hellästi kehoni viestejä.
* Olen muuttumassa myönteisempään suuntaan.
* Kaikki ihmissuhteeni ovat harmonisia.
* Toisten rakastaminen on helppoa, kun rakastan ja arvostan itseäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa, että jätät kommentin! Pidäthän kommenttisi sävyn rakentavana ja kaikkia kunnioittavana. Erilaiset mielipiteet ja rakentava kritiikkikin ovat tervetulleita, niistä voi aina oppia uutta. Toivon kuitenkin, että blogin sävy säilyy positiivisena. Kiitos! =D